//super awesome !
Le' mignon




Diaries Owner Linkies Stuff

Hello. You are now entering my precious blog. Once you had stepped into my blog, please leave your footprints here. Enjoy! :D


Urlare!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


It is just a dream

Assalamualaikum muslims :) Kaifahalukum? Ekeke rindu bahasa arab :') Takpelah, tahun depan kita sama-sama pegi riuhkan rumah ustazah eh?! Muehehe x) Inshaa-Allah. Kemaman banjir en? Kat mana2 banjir. Kat sunway banjir. SMC? Ohhh jangan banjir, okay? Hihihi. Okay, berbalik pada tajuk. "It is just a dream" Hmm hanya mimpi... Kenapalah tak jadi kenyataan? Mungkin aku akan jadi orang yang paling bahagia kott. Inshaa-Allah. Tpi... Hohohoi. :3 Sekadar mimpi lol. May the dream got a good sign. Haaaa. Bangun pagi, aku sengih sekor-sekor dan gelak. Adik aku tak dengar sebab aku gelak dalam hati masa tu. Kay ini tak tipu. Kbye. 



~Tapi mimpi tu pelik sebenarnyaaa. Huahuahua oyeah! Haaa aku bosan! *kunyah coklat*


*publish*